Συχνές Ερωτήσεις: Καινοτομία
Παραδείγματα νέων ή σημαντικά βελτιωμένων υπηρεσιών
Posted by Μαρία Κλειδέρη on 14 January 2014 11:29 AM

Οι υπηρεσίες είναι συνήθως άυλες, μπορούν να χρησιμοποιηθούν μόνο μία φορά και δεν ανήκουν στον καταναλωτή. Περιλαμβάνουν τραπεζικές, ασφαλιστικές, συμβουλευτικές υπηρεσίες, εκπαιδευτικά προγράμματα, διαμονή σε ξενοδοχείο, ταξιδιωτικά εισιτήρια, μορφές διασκέδασης, όπως ξεναγήσεις, θέατρα, αθλητικές εκδηλώσεις, εργασίες επισκευής και ανακαίνισης κ.ά.

Παραδείγματα καινοτόμων υπηρεσιών μπορεί να είναι τα ακόλουθα:

  • Βελτίωση πρόσβασης πελατών, όπως η υπηρεσία ενοικίασης αυτοκινήτου με αναχώρηση / άφιξη του αυτοκινήτου στο σπίτι του πελάτη
  • Υπηρεσία συνδρομής για DVD, όπου ο πελάτης αντί μηνιαίας συνδρομής μπορεί να παραγγείλει έναν προκαθορισμένο αριθμό DVDs από το διαδίκτυο με αποστολή στο σπίτι του και επιστροφή μέσω του ίδιου ταχυδρομικού φακέλου με αναγραφόμενη την διεύθυνση.
  • Εισαγωγή για πρώτη φορά υπηρεσιών διαδικτύου, όπως τραπεζικές συναλλαγές, συστήματα πληρωμής λογαριασμών, ηλεκτρονικές αγορές και έκδοση εισιτηρίων ταξιδίου και θεάτρου, ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης κ.ά.
  • Νέες μορφές εγγύησης, όπως μία εκτεταμένη εγγύηση για καινούργια ή μεταχειρισμένα αγαθά ή ομαδοποίηση εγγυήσεων με άλλες υπηρεσίες, όπως με τις πιστωτικές κάρτες, τραπεζικούς λογαριασμούς, ή εισαγωγή καρτών πιστότητας πελατών.
  • Εγκατάσταση θέρμανσης φυσικού αερίου σε υπαίθριο εστιατόριο και σε εξωτερικά μπαρ, σε βεράντες/ταράτσες ή εγκατάσταση οθόνων με βίντεο βάσει ζήτησης στο πίσω μέρος καθισμάτων αεροπλάνου, λεωφορείου ή τρένου.
(4 vote(s))
This article was helpful
This article was not helpful